همه ساله نمایشگاه‎های زیادی در زمینه بیمه افتتاح می‎شوند که با استقبال خوبی همراه هستند. این بار نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه کار برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کار قصد دارد تا در تاریخ 5 تا 8 اردیبهشت در سال جاری رونمایی شود و در آن به مسائل بسیار مهمی اشاره شود. از این رو باید تلاش بسیاری را در این نمایشگاه به کار گرفت تا معضلات پیش رو را از بین برد. امروزه یکی از درصدهای بالای طلاق به مشکلات ناشی از کار و بیکاری ارتباط دارد و باید برای این معضل اجتماعی راه‎هایی در نظر گرفته شود. جوانان نیاز به شغل دارند تا بتوانند آینده خود را تضمین کنند.

زمان برگزاری نمایشگاه کار

در نمایشگاه کار می‎توان به راه حل‎هایی برای یافتن کارهای جدید جهت مشغول کردن جوانان پرداخت. برگزارکننده نمایشگاه کار در حقیقت کاریابی مرکز کار ایران می‎باشد. این عضو فعال قصد دارد تا بتواند معضلات و مشکلات فعلی در بزرگترین زمینه کاری را برطرف نماید. برای آنکه راه حل‎هایی در نظر گرفته شود نیاز است تا استارت آپ‌هایی در این زمینه فعالیت نمایند.

زمان برگزاری نمایشگاه کار

استارت آپ‎ها هم در داخل و هم در خارج کشور به صورت بسیار فعالانه در حال تغییر و تحول هستند. در صورتی که شرکت کاریابی دارید می‎توانید به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ نوع هزینه‎ای به این کار مشغول باشید و در نمایشگاه کار عضو شوید. قطعا حضور در این نمایشگاه تخصصی می‎تواند بر روی کسب و کار شما و شناخته شدن شما نیز به نسبت زیادی مؤثر شود.

هدف برگزاری نمایشگاه کار

هدف از برگزار کردن نمایشگاه کار این است که در این نمایشگاه بتوان کاری برای معضل بیکاری انجام داد و با ایجاد یا به کار گرفتن نیروها بتوان این معضل را تا درصد زیادی حل نمود. اگرچه تعداد بیکاران در جامعه امروز ایران بسیار زیاد است اما با هر حرکت کوچکی هم می‎توان سهم بزرگی را ایفا نمود و به تغییراتی پرداخت. پس در صورتی که قصد دارید تا نیروهای کاری را جذب کنید حتما در نمایشگاه کار حضور یابید. با چنین شرایطی حتی امکان جذب شدن نیروهای مستعد و با سواد برای کار در خارج از کشور هم مهیا می‎شود.

در شرایط کنونی نارضایتی‌هایی در خصوص بیمه بیکاری وجود دارد. در حال حاضر مؤسسات کاریابی هستند که معمولا هزینه‎هایی را بابت انجام مراحل مختلف این کار دریافت می‎کنند و کار را به نتیجه می‎رسانند. اما در حقیقت باید به این موضوع نیز پرداخت که هزینه دریافتی برای این مؤسسات باید بیشتر شود. تلاش‎ها برای بازگردانی حق ادامه دارد تا شاید بتوان به نتیجه‎ای مساعد در این زمینه رسید.

زمان برگزاری نمایشگاه کار

با توجه به میزان ثبت نام بالا در کاریابی‎ها و درصد قابل توجه نیروی کار فعال باید چاره‎ای اندیشیده شود تا نیازهای کاری نیز به این سمت سوق پیدا کند. در این شرایط می‎توان امید داشت که با وجود شرایط ایده آل نیز درصد جذب از طریق ثبت نام در کاریابی‎ها افزایش خواهد یافت. این شرایط می‎تواند تغییری شگرف در وضعیت فعلی بیکاری در ایران داشته باشد.

نظر شما درباره زمان برگزاری نمایشگاه کار چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز