بررسی‎ها نشان می‎دهد دختران مجرد در خانواده‎ها در صورتی که کارمند باشند و بیمه از نوع تأمین اجتماعی برای آنها رد شده باشد هم می‎توانند از بسته حمایتی بهره ببرند.

برخی از خانواده‎ها بوده‎اند که علی‎رغم داشتن شرایط بسیار بد خانوادگی متأسفانه موفق به دریافت نمودن بسته حمایتی نشده‎اند و نتوانسته‎انداز مزایای آن بهره ببرند. به همین دلیل می‎توانید به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که در این خانواده‏‎ها در صورتی که یکی از اعضای خانواده حتی دختران مجردی که کارمند هستند و از بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‎کنند حضور داشته باشند امکان واریز نمودن بسته حمایتی در حساب آنها نیز وجود دارد. پس نگرانی برای این موضوع رفع خواهد شد.

دختران مجرد هم بسته حمایتی دارند؟!

با توجه به تغییرات اخیری که در رابطه با وضعیت اقتصادی ایران نیز به وجود آمده می‎توان این موضوع را مدنظر خود قرار داد که باید به نوعی دولت حمایت‎های لازم را از ملت انجام دهد. شاید این رقم دویست هزار تومان مبلغ زیادی برای افراد با وضعیت مالی خوب نباشد، اما در واقع باید انتظار داشت که این رقم می‎تواند برای فردی که منبع درآمدی ندارد و شرایط مالی بسیار بدی هم دارد یکی از بهترین اولویت‎ها به شمار می‌رود.

پرداخت نمودن دویست هزار تومان برای هر فردی هزینه‎ای بسیار سنگین را بر روی دوش دولت قرار داده، اما در نهایت می‎توان گفت که قابل پرداخت بوده و این توانایی وجود دارد که دو بسته حمایتی دیگر هم پرداخت گردد. هزینه مربوط به آن زیاد نیست اما می‎توان چنین در نظر داشت که اغلب می‎تواند برای مصارف ابتدایی خوراک ماهانه نیز مفید باشد. بر اساس پیش بینی‎ها قرار بود که دو بسته دیگر هم تا پایان امسال واریز شود که گویا از دو بسته به یک بسته کاهش پیدا کرده است.

دختران مجرد هم بسته حمایتی دارند؟!

پس دختران مجرد کارمند در صورتی می‎توانند از بسته حمایت بهره‎مند شوند که در خانواده آنها هیچ فردی نیز از بسته حمایتی استفاده نکرده باشد و آنها اولین افرادی باشند که در حال استفاده هستند. زیرا به عنوان سرپرست خانواده اسم آنها در لیست پرداختی‎های مربوط به بیمه تأمین اجتماعی قرار می‎گیرد. البته یک  شرط دیگر هم از سوی تأمین اجتماعی مطرح شده که در رابطه با این موضوع است که چنین افرادی باید حقوق زیر سه میلیون را دریافت نمایند. برای اطلاع از آخرین وضعیت خود می‌توانید از راه ارتباطی 1420 نیز تماس حاصل فرمایید.

نظر شما درباره بسته حمایتی دختران مجرد چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز