از جمله بیمه‎های خصوصی بسیار توانمند که در ایران فعالیت می‎کند و تاکنون هم مشکلی در این زمینه نداشته می‎توان به بیمه دانا اشاره کرد که در حال حاضر از داشبورد مدیریتی خود کمک می‎گیرد.

ارائه خدمات مطلوب وظیفه‎ی هر ارگانی است که با مردم در ارتباط می‎باشد، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که استفاده از خدمات نوین باید در اولویت شما قرار داشته باشد، زیرا در حقیقت امروزه استفاده از چنین خدماتی می‎تواند با ارزش باشد و در وقت مردم هم صرفه جویی کند. در غیر این صورت احتمال بروز هر نوع مشکلی در این زمینه وجود خواهد داشت، زیرا سیستم‎های قدیمی دیگر پاسخگوی نیاز مشتری‎ها نیستند.

داشبورد مدیریتی افتخاری جدید از بیمه دانا

نرم‎افزاری که از آن به عنوان یک نرم افزار آموزشی یاد می‎شود تحت عنوان داشبورد مدیریتی در بیمه دانا فعالیت می‎کند که با نام داشبورد مدیریتی شناخته شده است. در حال حاضر کارهای ابتدایی مربوط به آن انجام شده اما در مراحل بعدی قصد دارند تا هر چه سریع‎تر به مرحله‎ی بهره‎برداری برسند. برای استفاده از این نرم افزار نیاز بود تا جلسه‎ای برای آموزش گذاشته شود که خوشبختانه این جلسه برقرار شد و زمان مربوط به آن در روز بیست و یکم ماه جاری بود.

در این جلسه برای یاد گرفتن چگونگی کار با داشبورد مدیریتی تمامی مدیران رأس کار بیمه دانا ، معاونان فنی برای مدیرعامل این شرکت، همچنین تمامی رئیسانی که در شعبه‎های تهران فعالیت دارند حضور پیدا کرده تا از این رخداد مهم بازدید نمایند و مسیر استفاده از آن را یاد بگیرند. داشبورد مدیریتی به شما نشان می‎دهد که چگونه در یک نگاه بتوانید در کمترین زمان ممکن فعالیت مربوط به شعبه خود و همچنین در رده‎های بالاتر شعبه‎ها و همینطور در کل استان را مشاهده نموده و تغییرات را ببینید.

داشبورد مدیریتی افتخاری جدید از بیمه دانا

در این جلسه برای بهبود عملکرد سیستم این نرم افزار، یکی از افرادی که مدیریت فناوری اطلاعات را برعهده داشت از برخی مشکلات سخن گفت که باید تغییراتی در آن حاصل شود. در این نرم‎افزار تمامی جزئیات از محل گرفته تا خدمتی که افراد در آن شعبه به مردم ارائه می‎دهند همگی قابل دیدن و مقایسه کردن می‎باشد. شما می‎توانید در هر جایی که مشکلی مشاهده می‎کنید تغییراتی را اعمال نمایید. این برنامه می‎تواند برای برنامه ریزی‎های مدیریتی یک مدیر، تأثیر فوق العاده‎ای داشته باشد و  وی را از انجام کارهای اضافه بر حذر دارد.

نظر شما درباره داشبورد مدیریتی افتخاری جدید از بیمه دانا چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز