پس از آنکه درصدی از خسارت های مربوط به مناطقی که سیل زده بوده اند پرداخت شده است حالا می توان گفت که نوبت به یکی از مهم ترین آنها یعنی خوزستان می رسد.

در سال 97 نیز سیل بزرگ دیگری اتفاق افتاد و آن هم سیل در خوزستان بود که همواره خرابی های زیادی را برجای گذاشت. اما به دتسور رهبر باید هرچه سریع تر در کنار پرداخت خسارت سیل سایر استان ها برای این استان هم نیز پرداخت شود. به همین دلیل باید فعالیت های زیادی صورت پذیرد تا در نهایت بتوان خسارت های موجود را تخمین زد و در اسرع وقت آنها را به دست مردم رساند.

 خسارت سیل در خوزستان و انواع بیمه ها

بیمه ها پرداخت خسارت را انجام می دهند . در این پرداختی یکی از مهم ترین خصوصیاتی که شاید بتوانیم از آن فیدبک مثبتی دریافت کنیم به موضوع پرداختی هایی اشاره دارد که عموما برای بیمه شده ها هست. اما جالب است بدانید که حتی افرادی هم که بیمه نشده باشند می توانند از این خسارت ها بهره لازم را ببرند. این سیل در بهمن ماه سال گذشته به وقوع پیوست و حالا فرقی ندارد که بیمه شده باشید یا خیر می توانید این خسارت ها را دریافت نمایید.

این مربوط به افرادی خواهد بود که حتی نتوانسته اند زمین هایی که برای کشاورزی و همچنین برای نگهداری از حیوانات نیز وجود دارد را بیمه کنند. اما با این وجود هم بیمه ی مربوط به آنها پرداخت می شود و کوچک ترین تغییری از نظر قیمتی وجود نخواهد داشت.  در خوزستان زمین های بسیاری بوده اند که در آب مدفون شده اند از جمله ی آنها می توانیم به مزارعی اشاره نماییم که در آن کلزا کشت می شود ، همچنین مزارعی که چغندرقند نیز در آن کشت شده بود. به همین دلیل می توان درصد آسیب های وارد شده را بالاتر از تصور دانست. علاوه بر آن مزارعی هم وجود داشتند که برای پرورش دادن ماهی از هر نظر آماده بودند اما متأسفانه با مشکلاتی مواجه شده اند.

 خسارت سیل در خوزستان و انواع بیمه ها

از طرف دیگر می توانیم به مشکلاتی که مربوط به دام ها بوده توجه نماییم ، در این رابطه می توان گفت که خسارت های مربوط به مرگ و آسیب رساندن به دام ها وجود دارد بیشتر از حد انتظار بوده و برای تغییر دادن وضعیت آنها نیاز است تا سخت تلاش کنیم. زیرا با این صورت و با چنین بودجه هایی نمی توان نتیجه ی مناسبی را در برداشت. اگر بتوانیم تأمین اعتبار خوبی را انجام دهیم در نهایت می توان تمامی این خسارت ها را در مدت زمان کوتاهی از بین برد.

نظر شما درباره خسارت سیل در خوزستان و انواع بیمه ها چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز