صنعت گردشگری صنعت پرسودی می‎باشد که تنها نیاز دارد تا از سوی بیمه‌ها مورد حمایت قرار گیرد؛ گویا بیمه ایران این حمایت را انجام داده است.

بیمه ایران قصد دارد تا بتواند پوشش بیمه‌ای را ایجاد کند که این پوشش بیمه‌‎ای در زمینه گردشگری و بخصوص گردشگری خارجی برای توریست‎ها مورد استفاده باشد. زیرا توریست‎ها پس از سفر به کشور ما یا هر کشور دیگری شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند، این موضوع می‎تواند به دلیل آشنا نبودن با آن کشور باشد. بنابراین ضروری است تا بیمه‎هایی برای آنها مقرر شود که در صورت بروز یک مشکل بتوانند از آن بهره مند شوند.

حمایتی از سوی بیمه ایران برای گردشگری

به عنوان مثال می‎توان به موضوع فوت شدن دو گردشگری اشاره نمود که از کشور آلمان به ایران آمده بودند و به دلایلی فوت کردند. در این رابطه بیمه ایران برای بررسی موضوع وارد عمل شد و خسارتی که برای فوت شدن آنها تعیین گردید را توسط چک به سفارت آلمان داد. این موضوع نشان دهنده تلاش بسیار زیاد این بیمه برای جلب نظر افرادی است که در این زمینه فعالیت دارند. بیمه ایران می‎تواند به تمامی تعهدات خود عمل کند. زیرا تاکنون بسیاری از خسارت‎ها را نیز جبران نموده است.

حمایتی از سوی بیمه ایران برای گردشگری

بیمه ایران نیز همواره در هر خسارت بزرگی که رخ می‌دهد دوست دارد تا نهایت تلاش خود را نشان دهد، نمونه‌های بسیاری از این موارد وجود دارند که می‌توان به آنها اشاره نمود. علاوه بر آن امروزه در تلاش بوده تا بتواند در زمینه گردشگری هم آنچه که نیاز است را به معرض نمایش باقی گذارد. حوادثی نظیر چپ کردن اتوبوس یا هواپیمایی که حاوی توریست‌ها می‌باشد یکی از حوادث غیرمنتظرع و غیر قابل پیش بینی است، بنابراین برای جبران باید از طریقی بیمه وارد عمل شود.

حمایتی از سوی بیمه ایران برای گردشگری

حادثه‎ای که بیمه ایران نیز خسارت آن را پرداخت نمود حادثه‌ای بسیار دردناک بود، زیرا در طی انتقال افراد توریست آلمانی در محوری که اصفهان را به شیراز متصل می‌کند حادثه رخ داد و از بین افراد دو نفر آنها جان خود را از دست دادند. سفارت آلمان به دلیل پیگری‌ها و پرداخت زودهنگام بیمه ایران قدردانی را به عمل آورد، زیرا پرداخت بیمه در هر کشوری امکان دارد که ماهها به طول انجامد اما در زمینه گردشگری این زمان بسیار کم است.

نظر شما درباره حمایتی از سوی بیمه ایران برای گردشگری چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز