کارگر ها در شرایط اقتصادی امروز در زمره ی ضعیف ترین و پرزحمت ترین مشاغل با درآمدهای نامتعارف نیز مشغول هستند تا نانی بر سر سفره ها بگذارند.

تأمین اجتماعی همه ساله با نزدیک شدن به روز کارگر به پاس تمامی زحماتی که این اقشار نیز در طول زندگی خود انجام می دهند  تا نان حلالی داشته باشند جشنی را برپا می کند تا از کارگران نمونه و فعال و کارآفرین نیز تجلیل به عمل آید. این روز به عنوان روز جهانی برای تمامی کارگران دنیا نامگذاری شده است و به دلیل اهمیتی که بیمه تأمین اجتماعی برای این اقشار قائل است همواره مورد توجه قرار می گیرد.

تأمین اجتماعی و پاسداشت روز کارگر

تمام جوامع به افراد با تحصیلات بالا احتیاز ندارند بلکه در کنار این افراد که هوش و ذکاوت خاصی هم دارند باید افرادی باشند که این هوش و ذکاوت خود را با دست ها نشان می دهند. افراد فنی که اگر نباشند روز آنها نمی گذرد و تمامی برنامه ریزی های مربوط به افراد متخصص بر زمین باقی خواهد ماند. این دو گروه باید در کنار یکدیگر باشند و خدمت رسانی خوبی را ارائه دهند. جامعه باید همواره با پاسداشت این افراد انگیزه آنها را برای ادامه فعالیت ها نیز حفظ کند.

اگر ذره ای از حقوق کارگر ها به خطر افتد ، بیمه تأمین اجتماعی آسمان را به زمین می آورد تا حقوق این افراد به روال طبیعی خود باز گردد. برای این دسته از افراد حضور نداشتن در برخی از روال های اداری می تواند بسیار سودمند باشد ، زیرا حقوق آنها به روز بررسی می شود و یک روز کار نکردن مساوی با از دست دادن حقوق خواهد بود. بنابراین این بیمه قصد دارد تا بسیاری از فعالیت های آنها را نیز به روش هایی غیرحضوری تبدیل نماید.

تأمین اجتماعی و پاسداشت روز کارگر

بر اساس شعاری که باید امسال به آن توجه ویژه نیز صورت پذیرد می توانیم همواره به این نکته توجه نماییم که رونق تولید بدون حضور فعال کارگر ها امکان پذیر نخواهد بود. البته برای این حضور به موقع و فعال باید در نظر داشت که در ابتدا باید زمینه های ایجاد انگیزه را برای آنها فراهم آوریم تا در نهایت بتوان انتظار خوب بودن را از آنها داشت. منزلت این افراد زحمتکش باید به هر ترتیبی حفظ شود. باید در فکر افزایش حقوق بیشتر در این قشر پرتلاش باشیم تا آنها هم بتوانند زندگی در حد معمولی را بدون دغدغه های روزمره برای تأمین هزینه ها داشته باشند.

نظر شما درباره تأمین اجتماعی و پاسداشت روز کارگر  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز