بیمه سامان یکی از شرکت‎هایی است که به داشتن دانش و کارا بودن کادر خود بسیار توجه دارد و به همین دلیل همه ساله دوره‌هایی برای بازآموزی آنها در نظر گرفته است. هر فردی که خواهان نمایندگی این بیمه خصوصی است باید از هر نظر در سطوح بالا قرار گیرد تا بتواند نمایندگی مورد نظر خود را اخذ نماید.

شما هم اکنون در سطح شهر خود، در هر فاصله‌ای یک نمایندگی بیمه را مشاهده می‌کنید. اما آیا همه آنها شرایط لازم برای عمل به تعهدات خود را دارند؟ مسلما اینگونه نیست و بیمه سامان به همین دلیل زبان‌زد خاص و عام است. زیرا به محض ورود به یک نمایندگی این تفاوت برای شما آشکار خواهد شد.

اهمیت به آموزش در بیمه سامان

از طرز برخورد با مشتری تا اینکه بیمه‌ها چگونه فروخته شوند و بسیاری از عوامل دیگر توسط مدرسانی با تجربه به آنها آموزش داده شده است. علاوه بر آن در زمانی شروع به کار نمایندگی مورد نظر باید این اطلاعات و همچنین برخی اطلاعات دیگر به آنها آموزش داده شود و هر سال هم تکرار و تأکیدی بر علم روز و خدمات جدید صورت گیرد. زمانی که نمایندگی بیمه سامان با شرکت بیمه سامان هم سو و هم هدف باشد، مسلما بیمه‌شدگان تجربه خوبی از حضور در این بیمه خواهند داشت.

بیمه ی سامان

لزوم داشتن تحصیلات

افرادی که در بیمه سامان مشغول به کار هستند اغلب دارای مدرک لیسانس بیمه و برخی از آنها هم حتی در فوق لیسانس این رشته تحصیل نموده‌اند و سابقه سالها فعالیت در این بیمه را با خود خواهند داشت. در نتیجه با اطمینان می‎توان گفت که چنین کادری می‌تواند بسیار قابل اعتماد مشتری باشد و هر مشکل به وجود آمده را با علم و تجربه خود حل نماید.

شاید در بسیاری از بیمه‌های دیگر افرادی که حتی تحصیلاتی در این زمینه ندارند هم موفق به اخذ نمایندگی شوند. اما بیمه سامان داشتن علم در این زمینه را نیاز می‎داند و به همین دلیل همکاران خود را با حساسیت خاصی انتخاب می‌نماید. این حساسیت به نفع کارمندان و مردم خواهد بود.
بیمه سامان یکی از بیمه‌هایی است که بر اساس نیاز مردم جامعه و در مدت بسیار کوتاه توانسته نمایندگی‌های زیادی را در سطح کشور راه اندازد و امروزه این تعداد بیش از هزار نمایندگی فعال می‌باشد. در نتیجه در هر جایی که باشید بیمه سامان در نزدیکی شما خواهد بود و با مراجعه به نمایندگی‎ها می‎توانید از خدمات مختلف و طرح‎های جدید و قیمت‎ها با خبر شوید.

افراد زیادی همچون گروه‎های خصوصی و عمومی به عنوان سرمایه‎گذاران به این شرکت کمک نموده‎اند که در مطلبی دیگر لیستی از آنها تهیه خواهد شد. این اعضا در ضرر و سود با یکدیگر شریک بوده‎اند و هرگز از مسئولیت خود که خدمت به مردم می‌باشد، شانه خالی نکرده‌اند. این نشان از تعهد این اعضا دارد تا اهداف و چشم اندازهایی را تعیین نموده‌اند به آن برسند.

برای رسیدن به چشم اندازها و اهداف تنها یک سال دیگر باقی است و این وظایف تا به امروز به خوبی مدیریت گشته و در کار موفق بوده است. مسلما در یک سال باقی مانده تا بهمن ماه 97 به سایر اهدافی که باقی مانده خواهد رسید و برا سالهای آتی چشم‌انداز و اهدافی دیگر را تعیین خواهد نمود.

اما این سیستم عظیم در بیمه سامان حتما مدیرانی را با خود به همراه دارد که دست به دست هم توانسته‎اند چنین موفقیتی را پدید آورند. بی شک اگر حضور افراد اولیه تأسیس کننده این شرکت نبود، هم اکنون بیمه سامان با این شهرت را در ایران نداشتیم.

بنیان‌گذاران بیمه سامان

حال به سراغ معرفی اعضای بیمه سامان می‎پردازیم. بیمه سامان توسط علی ضیائی اردکانی (مدیر هیأت مدیره)، بانک سامان (نایب رئیس و عضو هیأت مدیره) ، شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان (عضو هیأت مدیره)، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه (عضو هیأت مدیره)، احمدرضا ضرابیه (عضو هیأت مدیره و مدیر عامل) مدیریت می‌شود. این تیم سرشار از دانایی و تجربه با کمک هم توانسته‌اند تا با مشکلات فراوانی که در طی این سالهای طولانی با آن گریبان گیر بوده‎اند این شرکت بزرگ را حفظ کنند و امروز به چنین موفقیتی نائل شوند.