بیمه نوین یکی از شرکت های بیمه ای است که با ارائه دادن محصلات نوین برای بیمه ، جای خود را در دل همه ی ایرانیان عزیز باز کرده است. با توجه به آنکه مسئولان آن از افراد بسیار مجرب و کارآزموده هستند و یک تیم قدرتمند را برای طراحی محصولات جدید راه اندازی نموده اند ، آینده ی روشنی برای بیمه نوین در انتظار است. این آینده می تواند قابل مقایسه با سال های قبل نباشند ، هرچند که این بیمه با ورود خود هر روز پیشرفت و تلاش را تجربه کرده است.

بیمه نوین یکی از جدید ترین محصولات خود را به نام کارت اتوپلاس ، در روزهای اخیر معرفی کرده است ، این خدمت نوین در هیچ شرکت بیمه ای وجود نداشته است و تنها آن را در بیمه نوین مشاهده خواهید کرد. اینکه این شرکت وقت می گذارد و رشته ها و خدمات جدیدی را به مشتریان خود ارائه می کند ، نشان از لیاقت و همچنین اهمیت نظر مشتریان می باشد ، برای هر خدمتی که ارائه می دهد ، نیاز است تا هزینه ای را صرف کند ، پس نشان دهنده ی تلاش این شرکت برای افزایش کیفیت خدمات است ، نه مال اندوزی و . . .

این روزها که شرکت های بیمه دولتی سقوط در سطح توانگری را تجربه می کنند ، اما بیمه نوین با توجه به دستاوردهایی که تاکنون داشته است ، روز به روز موفقیت را تجربه می کند و خوشبختانه سرمایه گذاری ها هم در این زمینه افزایش یافته که این شرکت را از نظر توانگری مالی در رتبه اول قرار داده است. اینکه سرمایه ها تقریبا دو برابر شده است نشان از لیاقت و پشتکار این شرکت خصوصی و کارمندان آن دارد. اگر این همدلی و انسجام وجود نداشت ، مسلما ما چنین پیشرفتی را تجربه نخواهیم کرد.

بیمه نوین

همانطور که می دانید اگر هر شرکتی توانایی مالی بالایی را تجربه کند ، می تواند در بسیاری طرح ها شرکت کرده و پیروز شود ، می تواند به کارهای بزرگ و پر سودی دست بزند که در زمینه ی بیمه هم تعداد مشتریان و هم توانایی مالی آن را بیشتر کند. اما چنین کارهایی نیازمند افرادی ریسک پذیر می باشند. نیازمند مشاورانی باتجربه است تا بتوانند زوایای کار را جستجو کنند و سود و ضرر و شاید هم راه اصلی را برای شما شناسایی کنند.

از زمانی که سرمایه ی شرکت بیمه نوین افزایش یافته است ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های رسمی شناخته شده و تمام فعالیت های آن زیر نظر قانون است. مسلما در این کار می تواند به پروژه های عظیم دست بزنند و کارهایی که در آن تخصص دارند را انجام دهند. بیمه نوین با توانگری مالی خود می تواند به تمام وعده هایی که به مشتریان داده است عمل کند و نام این شرکت را در بین برند های دیگر بیمه ای سربلند تر نگه دارد.

اما اگر همین شرکت در همان ابتدای کار با تنبلی و کندی کارها را پیش می برد و با سرمایه ی اندکی شروع به کار می کرد ، قطعا پس از مدتی باز می ایستاد ، زیرا شرکت بیمه ی شما باید سودی داشته باشد تا به راه ادامه دهید ، در غیر این صورت نمی توانید و در همانجا ورشکست خواهید شد. این شرکت توانست سرمایه ی اولیه خود را قطره قطره اضافه کند تا امروز که علاوه بر آن سرمایه گذارانی هم برای پیشبرد اهداف و شریک شدن در سود این شرکت با بیمه نوین فعالیت دارند.هم اکنون سرمایه ای که در دست شرکت خصوصی بیمه نوین قرار دارد به صد و پنجاه میلیارد تومان رسیده است و این اتفاق می تواند شروع یک تغییر زیبا در ارائه ی خدمات باشد.