مددجویان در کمیته امداد یکی از مزایای موجود این سیستم را به بیمه کمیته امداد نسبت می دهند که در حقیقت این بیمه می تواند از بسیاری هزینه های درمانی آنها کم کند.

بیمه ها در هر قشری وجود دارند اما به دسته بندی های متنوعی دیده می شوند. برخی از آنها درصد زیادی را کسر می کنند اما شما باید به صورت ماهانه یا در کل به صورت سالانه مبالغی را نیز برای آنها واریز نمایید. اما در رابطه با کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد این کسر قیمتی وجود دارد که به صورت کاملا رایگان خواهد بود و تنها نیاز است تا از آن استفاده کنند. البته سیستم ارجاع در رابطه با این اعضای جامعه به نوعی متفاوت از سایر اعضا خواهد بود.

بیمه مددجویان کمیته امداد بیمه سلامت خواهد شد!

یکی از خبرهایی که اخیرا ذهن هر مددجویی را نیز به خود مختل نموده در رابطه با انتقالی است که در رابطه با بیمه این افراد وجود دارد گویی این بیمه از حالت کمیته امداد خارج شده و به بیمه سلامت نیز اختصاص دارد. یعنی از این پس افرادی که بیمه کمیته امداد دارند باید از بیمه سلامت استفاده کنند. صحتی که برای این ادعا وجود دارد در خبرهای بعدی نیز به شما انتقال داده خواهد شد ، اما در حال حاضر در این رابطه تنها همین اطلاعات موجود است و اطلاعات دقیق تری در دسترس نیست.

البته این خبر هم از طریق مدیرکل بیمه سلامت در استان کرمانشاه منتقل شده است. بر اساس توضیحاتی که این عضو نیز مطرح نموده است ، در خصوص بیمه کمیته امداد به دلیل خرج هایی که به صورت پیوسته برای سیل زدگان نیز در حال انجام است و با توجه به خرج های زیادی که برای بیمه مددجویان نیز وجود دارد یک تفاهم نامه ای به مرحله ی امضاء رسیده که در خصوص انتقال بیمه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت خواهد بود.

این تغییر از همین ابتدای سال جاری نیز انجام خواهد شد. این خدمات مربوط به خدمات بیمه ای خواهد بود که به صورت پایه وجود دارد. در سیستم ارجاعی برای این افراد در ابتدا باید به نزد پزشک معتمد خود بروند و پس از بررسی وی در صورتی که مشکل تخصصی باشد باید به سطوح بالاتری ارجاع داده شود. در نهایت در این سطح می توان گفت که خدمات به صورت متنوع انجام می شود. اگر نیاز باشد به بیمارستان های دولتی انتقال داده شده تا خدمات تخصصی تری نیازمند دستگاه های تشخیصی پیشرفته نیز انجام شود. دفترچه های مربوط به بیمه بیمه سلامت برای این افراد از خرداد سال جاری صادر خواهد شد.

نظر شما درباره تبدیل بیمه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز