بیمه رازی تصمیم دارد تا بیمه‎ای را تحت عنوان بیمه حوادث راه اندازی نماید که در ادامه با جزئیات این بیمه آشنا خواهیم شد.

بیمه رازی از جمله بیمه‎های خصوصی در کشور می‎باشد که همواره در تلاش است تا تعداد افراد بیمه شده خود را بیشتر کند. از این رو بیمه‎ای را تحت عنوان بیمه حوادث راه اندازی کرده اما این بیمه را مخصوص دانشجویانی طراحی نموده که در زمینه‎ی علوم پزشکی فعالیت می‎کنند. این دانشجویان به دلیل شغل خود همواره در خطر هستند و به همین دلیل باید بیمه‎ای این خطرات را برگردن گرفته و خسارت‎های ناشی از آن را پرداخت کند.

 بیمه رازی و بیمه حوادث علوم پزشکی

در این بین علاوه بر بیمه رازی بانک هم دخیل است تا بتواند بودجه لازم جهت این کار را  فراهم آورد. در تمامی پروژه‎های بزرگ همراهی بیمه و بانک الزامی است، زیرا بیمه توانایی لازم برای برقرار نمودن زیرساخت‎ها در خصوص هزینه‎ها را ندارد. از همین رو باید این دو فضا همراهی همیشگی را داشته باشند و جداگانه روبروی هم قرار نگیرند. شاید بانک‎های کشور هم شرایط خوبی را تجربه نکنند، اما در هر صورت باید این شرایط برای آنها فراهم شود در غیر این صورت بیمه‎ها هم به مشکلات بزرگی برمی‎خورند و موفق شدن آنها یک خواب و خیال است.

این پروژه‎ی بزرگ یعنی تحت پوشش قرار دادن بیمه حوادث برای تمامی دانشجویان برای اولین بار اجرایی نمی‎شود، بلکه برای چندمین بار است که توسط این تیم پیگیری و اجرا می‎شود از همین رو بسیار اهمیت دارد و برای سال هفتم پیگیرانه و مصرانه در تلاش هستند تا باز هم آن را برقرار نمایند. این موضوع برای تمامی دانشجویان این دانشگاه می‎باشد و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

بیمه رازی و بیمه حوادث علوم پزشکی

بیمه حوادث در علوم پزشکی بیمه‎ای است که برای یک سال در نظر گرفته می‎شود و هر نوع حادثه‎ای که در حین تحصیل در طی عمل‎ها و  شرایط مختلف برای آنها به وجود آید نظیر از کار افتادن و . . . تحت پوشش این بیمه قرار خواهد گرفت. این موضوع یعنی ارائه خدمت به دانشجویان برای تمامی شعبه‎های بیمه رازی امکان پذیر است، بنابراین نیازی نیست که شما به شعبه خاصی مراجعه نمایید.

بیمه رازی تصمیم دارد تا استفاده از بیمه‎هایی غیر از بیمه‎های اجباری را پایه ریزی کند، از همین رو با طرح‎های تخفیفی خود بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و زندگی را در زمره‎ی اهداف بلند مدت خود می‎داند.

نظر شما درباره بیمه رازی و بیمه حوادث علوم پزشکی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.

منبع:

تی نیوز