بسیاری از مردم ایران بخصوص آنهایی که با هزینه های درمانی زیادی روبه رو هستند نام بیمه دانا را شنیده اند و از مسئولیت پذیر بودن این شرکت بیمه ای باخبر هستند. به همین دلیل است که به محض اتمام تاریخ بیمه ی خود ، سریعا اقدام به تمدید آن می کنند و شاید کمتر به فکرشان رسیده باشد که بخواهند نوع شرکت بیمه ی خود را تغییر بدهند. این شرکت به نحو احسن عدالت اجتماعی را همچون چتری بر تمامی بیمه شوندگان خود گسترانیده است و با تمام تلاش خود به تحقق وعده های این شرکت ادامه می دهد.

علت رضایت مندی بیمه شوندگان چه می تواند باشد؟ علت آن است که تمامی کارکنان این شرکت بیمه ای با احترام به حق ارباب رجوع و بیمه شوندگان خود ، با استفاده از کادری جوان اما مجرب و همچنین سیستم فروشی گسترده و فعال کمترین نارضایتی را برای بیمه شوندگان پدید آورده است. زیرا آنچه به آن نیاز دارند در بالاترین کیفیت ممکن فراهم شده است.

بیمه دانا

بیمه دانا

شرکت بیمه دانا از حداکثر منابع مالی خود بهره گرفته است تا بهترین سود آوری را نه تنها برای شرکت بلکه برای بیمه شوندگان خود قرار دهد. در نتیجه از نظر مالی مشکلی وجود نداشته و به تمامی وعده ها جامعه عمل پوشانیده خواهد شد.

آتش سوزی مرکز مخابرات کرکج تبریز

از اقدامات اخیری که این شرکت بیمه ای انجام داده است می توان به تحقق پرداخت خسارت آتش سوزی در مرکز مخابرات کرکج تبریز به مبلغ ۵٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز خبر داد. چک این مبلغ توسط علی ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی به مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت مخابرات کرکج تبریزتحویل داده شد.

این حادثه ی آتش سوزی در فرودین سالی که رو به پایان است نیز رخ داد و در سریع ترین زمان ممکن پس از حادثه تیم کارشناسان بیمه دانا جهت بررسی میزان خسارت وارده به این شرکت ، شروع به فعالیت کردند.پس از گذشت چندین ماه از این حادثه بر اساس مدارک و شواهد موجود و گزارش کارشناسان میزان خسارت تعیین و چک آن نوشته شد.

مراسم تحویل چک خسارت آتش سوزی با حضور برخی از مسئولین که عبارتند از: علی ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی ، عبدالحسین پهلوان رییس شورای فنی ، قوامی سرپرست منطقه 3 ، حمیدرضا علیزاده محب مدیر مالی ، زارعی مدیر شعبه استاد شهریار تبریز ، اسماعیلی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مخابرات استان و رزاقی مدیر تدارکات استان برگزار شد.

منبع:
ریسک نیوز