بیمه آرمان در زمره‎ی بیمه‎های بخش خصوصی و نوظهوری است که برای رسیدن به برتر شدن تلاش‎های زیاد و مهمی را در دست دارد.

تمام شرکت‎های بیمه‎ای که وجود دارند دوست دارند تا خود را در رده اولین‎ها قرار دهند، اما به دلیل قدیمی بودن فعالیت برخی از بیمه‎ها گرفتن درجات بالاتر کمی مشکل خواهد بود، به همین منظور نیاز است تا از تمامی جهات نیروهایی را به کار گمارند و این هدف را حقیقی سازند. اما باید توجه داشته باشید که بدون استفاده از نیروهای کارآزموده و با تجربه و با علم امروز همه‎ی این اهداف تنها در حد سخن است و هیچگاه حقیقی نمی‎شود.

بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت

برای آنکه بیمه آرمان و هر نوع بیمه دیگری در ایران که به روش خصوصی در حال اداره می‎باشد به درجات عالی دست یابد، باید در ابتدا استراتژی‎ها و سیاست‎های مهمی را در پیش بگیرند. البته این سیاست‎ها باید به نوعی باشند که دست یافتنی شوند. پس از آن باید زیرساخت‎های لازمی از نظر مالی و انگیزشی و علمی به کار گرفته شود تا تنها در حرف نه بلکه در عمل هم این اهداف محقق شوند. پس از آن استفاده از نیروهای مهم یکی از ضروری‎ترین مراحل خواهد بود.

مهمترین بخش در بین گزینه‎های بالا برای بیمه آرمان بخش مالی است که متأسفانه اغلب شرکت‎ها با توجه به خسارت‎های پرداختی خود با کمبود آنها مواجه هستند. بنابراین نیاز است تا از کمک بخش‎های خصوصی هم استفاده شود. بخش‎های خصوصی می‎توانند شرکت‎های مختلف، افراد سرمایه‎گذار داخلی یا خارجی باشند که در این صورت به کار گیری بازاریابان کاربلد برای جذب نکته‎ای حائز اهمیت خواهد بود.

بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت

این موضوع حتی از سوی بیمه مرکزی هم در اولویت قرار دارد تا برای رشد و بالندگی بیمه‌ها بتوانیم از طریق به کار گرفتن بخش خصوصی این موضوع را عملی کنیم. در بیمه عدم حضور بخش خصوصی معنایی ندارد و باید از این طریق وارد برنامه ریزی‎های بلند مدت شد. این موضوع حتی یکی از اهداف برنامه ششم هم خواهد بود. در این مسیر باید توانست تا از برنامه‎ریزی‎های علمی و عملی نیروهای جوان که با انگیزه بیشتری کار می‎کنند استفاده نمود. نباید سرمایه‎های بیمه را تنها در بانک‎ها سرمایه‎گذاری کرد بله باید در کار خرج شوند. در این صورت میزان سوددهی بالاتر خواهد رفت.

بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت

ظرفیت های موجود در صنعت بیمه بسیار بیشتر از تصور ماست اما این ظرفیت ها برای رشد نیاز به کشف دارند و همچنین به کار گیری سرمایه ها برای بهبود شرایط فعلی که متأسفانه در اکثر مواقع به فراموشی سپرده می شود.

منبع:

تی نیوز

نظر شما درباره بیمه آرمان و رسیدن به اهداف بلند مدت  چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بزارید.