از بین شبکه‎های اجتماعی که می‎توان از طریق آنها به کسب و کار پرداخت، اینستاگرام به دلیل فعالیت‎هایی که دارد و همچنین فیلتر نبودن و  امکان به اشتراک گذاری فیلم و عکس به عنوان یکی از بهترین گزینه‎ها محسوب خواهد شد. هرچه تعداد لایک‎های یک پست بیشتر باشد، جذابیت خواندن و کامنت گذاشتن برای آن پست افزایش خواهد یافت. این موضوع  برای بیمه هم صدق خواهد کرد.

اینستاگرام چه نقشی در فروش بیشتر بیمه دارد؟

شما می‎توانید به راحتی و با کمترین هزینه، تبلیغات گسترده‎ای را در رابطه با اینستاگرام برای بیمه‎های مختلف خود انجام دهید و در عین حال از میلیون‎ها نفری که شما را دنبال می‎کنند بازخوردهای مفیدی را دریافت نمایید. در کنار این موضوع می‎توان به موفقیت تبلیغات اینستاگرام برای پیشرفت در کار و همچنین افزایش تعداد مشتری‎ها اشاره نمود که فوق العاده تأثیرگذار می‎باشد.

 

نحوه کار با اینستاگرام

شما می‎توانید برای برند خود یک صفحه شخصی و یا عمومی را برای اینستاگرام ایجاد نمایید. در ابتدا باید چندین پست جذاب با عکس‎های باکیفیت و همچنین توضیحات کامل برای خود برگزینید. سپس زمانی که از توضیح اجمالی و کاملی در خصوص رشته‎های بیمه‎ای و همچنین در خصوص نحوه فعالیت خود باخبر شدید، در آن زمان می‎توان به نکته بسیار پر اهمیتی اشاره نمود که آن هم تبلیغ صفحه خود می‎باشد.

در مراحل اولیه کاری خود می‎توانید به آسانی برندهای مهمی را فالو کنید تا بینندگان شما از صحت کاری باخبر باشند. سپس برای افراد مختلف درخواست فالوکردن بفرستید تا به چنین ترتیبی تعداد فالورها افزایش یابند. در کنار این شرایط می‎توانید از طریق قراردادن یک راه دسترسی آسان تر همانند یک لینک کانال تلگرام به دوستی و ارتباط نزدیک تری با مشتریان خود بپردازید. راه‎های ارتباطی خود را در صفحه اولیه قرار دهید و به چنین ترتیبی از آنها بهره ببرید.

 

چرا توجه به اینستاگرام مهم است؟؟

امروزه برندهای بسیار مشهور در هر زمینه کاری افرادی را مخصوص تبلیغ و فروش در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام قرار داده‎اند تا در سرتاسر دنیا با هزینه‎های بسیار کم حضور داشته باشند. زیرا امروزه بسیاری از مردم دنیا حتما روزی یکبار صفحه شخصی خود و پیشنهاداتی که به آنها می‎شود را مرور خواهند کرد و به چنین ترتیبی برندها را هم مشاهده می‎نمایند.

اینستاگرام چه نقشی در فروش بیشتر بیمه دارد؟

البته این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در رابطه با اینستاگرام برندسازی را به افراد خبره بسپارید تا زمان را برای خود ذخیره نمایید. افراد زیادی در این زمینه فعالیت‎های گسترده‎ای دارند و با تبلیغات انجام شده، درصد فروش را تا حد زیادی افزایش داده‎اند. قطعا چنین شرایطی برای شما هم سودمند خواهد بود و می‎توان به خوبی از این فرصت طلایی در صنعت بیمه که معمولا یکی از نا آشناترین صنایع می‎باشد استفاده نمود.

 

 

داشتن فالوورهای واقعی

در هر کاری تقلب‎هایی وجود دارد، اما در زمینه تبلیغات برای برند خود نمی‎توان به گول زدن خود و دیگران پرداخت. بلکه یکی از مهمترین کارهایی که باید در این زمینه انجام داد، در رابطه با دارا بودن افراد واقعی می‎باشد. زمانی که شما یک سری افراد واقعی که جویای اخبار شما می‎باشند را در کنارتان داشته باشید قطعا شرایط بهتری را نسبت به افرادی که میلیون‎ها نفر تنها در شکل یک عدد در کنار خود دارند، تجربه خواهید نمود.

اینستاگرام چه نقشی در فروش بیشتر بیمه دارد؟

پس شرایط کاری خود را با چنین تقلب‎هایی به خطر نیندازید و با هزینه‎های هنگفت برای خرید فالوور به خود ضرر نزنید. بلکه باید کار بازاریابی را با هدف انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید، قراردادن یک سری تخفیف‎ها و توضیح در رابطه با برند و رشته‎های بیمه‎ای و افرادی که از آنها خریداری نموده‎اند خواهد بود. شما باید فیلم‎هایی را از افراد خسارت دیده و دریافت کننده حق بیمه تهیه نمایید تا فالوورهای خود را با واقعیت‎های کاری نهفته بیشتر آشنا کنید، صداقت در این کار اولین حرفی است که باید به آن توجه داشته باشید.

 

راهکارهای بیشتر شناخته شدن در فضای اینستاگرام

یکی از راه کارهایی که در زمان نوشتن یک متن برای یک توضیح می‎تواند به شما بسیار کمک کند، در رابطه با هشتگ می‎باشد. هشتگ‎ها یک راه ارتباطی بین چند میلیارد نفری است که در دنیا در حال فعالیت می‎باشند. زمانی که از این راه استفاده کنید، مطمئن باشید که اگر هشتگ‎ها در زمینه خوبی باشند، همچنین میزان جستجوی زیادی هم داشته باشند، قطعا به شناخته شدن شما نیز کمک خواهند کرد.

سعی کنید که حداقل روزی یک عکس با توضیح قرار دهید و همیشه به روز باشید. حضور در شبکه فروش اجتماعی همانند اینستاگرام برای فروش بیمه‎های بیشتر راه حل خوبی می‎باشد، اما اگر تنها یک هفته نباشید، این حضور همانند قبل خواهد شد و نیاز است تا پروسه طولانی خود را بار دیگر تجربه نمایید. قطعا هیچ فردی چنین چیزی را قبول نخواهد کرد.

 

شبکه فروش سنتی را کنار بگذارید!!!

بارها در این باره مطلب تهیه شده که شبکه‎های فروش سنتی، دیگر به کار نمی‎آیند و آنچه که در این بین از اهمیت زیادی برخوردار است، همگام بودن با پیشرفت‎های جامعه خواهد بود. زمانی که مردم به صورت الکترونیکی کارهای خود را دنبال می‎کنند. قطعا استفاده از روش‎های قدیمی که نیازمند زمان بیشتری می‎باشد، برای مردم جذاب نخواهد بود.

اینستاگرام چه نقشی در فروش بیشتر بیمه دارد؟

سعی کنید که کلیه مراحل فروش را در داخل منزل برای یک مشتری فراهم کنید، داشتن صفحات اجتماعی پرکار و واقعی، داشتن سایت‎ها و راه‎های ارتباطی زیاد می‎تواند دست مشتری را برای انتخاب باز نگه دارد و به چنین ترتیبی بسیاری از آنها راضی خواهند بود. این کارها تنها زمانی که شما یک نمایندگی بیمه‎ای داشته باشید به نفع شما خواهد بود.

منبع:

ریسک نیوز